مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-09اقتصادي

استان اصفهان از پیک عبور کند، خاموش می شود


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان با اعلام هشدار نسبت به خاموشی برق در تابستان، گفت: در حال حاضر با توجه به خنکی هوا، مصرف روزانه استان اصفهان در ساعت پیک حدود 1500 مگاوات است، - ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان با اعلام هشدار نسبت به خاموشی برق در تابستان، گفت: در حال حاضر با توجه به خنکی هوا، مصرف روزانه استان اصفهان در ساعت پیک حدود 1500 مگاوات است، اما اگر مصرف برق استان حدود 200 مگاوات از این عدد بیشتر شود احتمال خاموشی وجود دارد.

حمید علاقمندان در گفت وگو با ایسنا درباره وضعیت تامین برق در خرداد و تابستان پیش رو، اظهار کرد: متاسفانه میزان بارش باران نسبت به سال گذشته حدود 20 تا 25 درصد کاهش داشته و از سوی دیگر پیش بینی می شود دمای هوا در تابستان امسال نسبت به سال گذشته بین یک تا دو درجه افزایش یابد که این شرایط بر تولید و توزیع برق اثرگذار است.

وی تاکید کرد: به دلیل شرایط موجود امسال حدود 20 تا 25 درصد برق تولیدی از منابع آبی خود را نخواهیم داشت و به این دلیل مسئولان توانیر و صنعت برق کشور پیش بینی کرده اند که تابستان امسال بسیار سخت تر از سال های گذشته است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان با بیان اینکه برای مدیریت شرایط فعلی بر روی همکاری اقشار مختلف مردم به خصوص مشترکان خانگی حساب کردیم، گفت: از سوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان اصفهان از پیک عبور کند، خاموش می شود

استان اصفهان از پیک عبور کند، خاموش می شود