مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-09اقتصادي

توزیع 170بسته کمک معیشتی در طرح ضیافت همدلی گچساران


رییس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران گفت: از محل درآمد موقوفات این اداره در ماه مبارک رمضان 170 بسته کمک معیشتی در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، ابراهیم قاسمی در حاشیه توزیع بسته های معیشتی در طرح ضیافت همدلی اظهار کرد: از محل موقوفات درآمدزا  این اداره در ماه مبارک رمضان 170 بسته کمک معیشتی در بین نیازمندان این شهرستان  توزیع شد.

وی  ارزش این بسته های معیشتی را 150 میلیون ریال اعلام و تصریح کرد : این بسته های معیشتی از محل در آمد موقوفات تهیه و در  بین ساکنان مناطق همجوار بقاع متبرکه و مساجد دارای موقوفه شهرستان توزیع شد.

قاسمی  در ادامه ابراز کرد: همچنین در راستای تداوم کمک های مومنانه به مستمندان  در طرح جهادی شهید قاسم سلیمانی با شعار راه شهید سلیمانی از کوچه خدمت به محرومین 120 بسته مواد غذایی به ارزش 160میلیون ریال در بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

 رییس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران  با بیان اینکه  بسته های معیشتی شامل مواد غذایی و بهداشتی در قالب طرح  ضیافت و همدلی توزیع شد، گفت: شهرستان گچساران دارای 38 موقوفه است که از این تعداد 23 موقوفه درآمدزا  که شامل 87 رقبه بوده که از این تعداد 76باب تجاری، 9باب منزل مسکونی و یک مورد زراعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 170بسته کمک معیشتی در طرح ضیافت همدلی گچساران

توزیع 170بسته کمک معیشتی در طرح ضیافت همدلی گچساران