مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-09پزشكي

900 بیمار خاص سیستان و بلوچستان علیه کرونا واکسینه شدند


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: 900 نفر بیمار خاص و صعب العلاج سیستان و بلوچستان تاکنون واکسن کرونا را به طور رایگان دریافت کرده اند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: 900 نفر بیمار خاص و صعب العلاج سیستان و بلوچستان تاکنون واکسن کرونا را به طور رایگان دریافت کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر قاسم میری اظهارکرد: با توجه به برخورداری از سیستم ایمنی پایین و مراجعات مکرر به مراکز درمانی بیماران خاص و صعب العلاج این گروه همواره در معرض خطر ابتلاء به کرونا هستند و از گروه های اولویت دار در دریافت واکسن بوده اند.

وی ادامه داد: 1200 بیمار هموفیلی، 3200 بیمار تالاسمی ماژور، 800 بیمار دیالیزی، 35 بیمار پروانه ای و حدود 750 بیمار ام اس تاکنون در سیستان و بلوچستان شناسایی شده اند که روند واکسیناسیون آنان با قوت ادامه دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: آن دسته از بیماران خاص و صعب العلاج سیستان و بلوچستان که تاکنون واکسینه نشده اند می توانند با مراجعه به مراکز درمانی که تحت پوشش آن هستند نسبت به انجام واکسیناسیون اقدام کنند.

وی با اشاره به آمار بیماران کرونایی سیستان و بلوچستان گفت: با افزوده شدن 70 نفر جدید در شبانه روز گذشته شمار مبتلایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

900 بیمار خاص سیستان و بلوچستان علیه کرونا واکسینه شدند

900 بیمار خاص سیستان و بلوچستان علیه کرونا واکسینه شدند