مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-09بين الملل

اسپانیا در جواب مراکش: هرچه لازم بود گفتیم!


اسپانیا در پاسخ به بیانیه اخیر وزارت خارجه مراکش پیرامون استقبال از رهبر پولیساریو اعلام کرد، مادرید در این خصوص توضیحات لازم را داده و حرف دیگری نمانده است.

- اسپانیا در پاسخ به بیانیه اخیر وزارت خارجه مراکش پیرامون استقبال از رهبر پولیساریو اعلام کرد، مادرید در این خصوص توضیحات لازم را داده و حرف دیگری نمانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه القدس العربی نوشت، وزیر خارجه اسپانیا در پاسخ به بیانیه وزارت خارجه مراکش که در آن این کشور اروپایی را به اتخاذ سیاست های غیردوستانه در قبال منافع مراکش متهم کرده بود، اعلام کرد، مادرید توضیحات مناسب را در خصوص مساله استقبال از ابراهیم غالی، رهبر جبهه پولیساریو برای درمان در اسپانیا داده است.

وی گفت، اسپانیا چیزی برای افزودن به اظهارات قبلی خود ندارد.

وزیر خارجه اسپانیا از ارائه توضیحات بیشتر امتناع کرد و این پاسخ کوتاه به معنای آن است که مادرید پذیرش رهبر پولیساریو را تصمیمی حاکمیتی می داند و اینکه اکتفا به توضیحات قبلی تلاشی برای پرهیز از وقوع تنش بیشتر در روابط دوجانبه است.

وزارت خارجه مراکش پیش از این اعلام کرد، تصمیم مقامات اسپانیا درباره عدم اطلاع ورود رهبر جبهه پولیساریو اقدامی است که با اصرار قبلی انجام شده و تصمیم حاکمیتی اسپانیا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسپانیا در جواب مراکش: هرچه لازم بود گفتیم!

اسپانیا در جواب مراکش: هرچه لازم بود گفتیم!