مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-09پزشكي

به زودی تعداد زیادتری واکسن کرونا وارد کرمانشاه می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: به زودی تعداد زیادتری واکسن کرونا وارد استان می شود که باید در اسرع وقت و با جلوگیری از ازدحام، کار واکسیناسیون را انجام دهیم.

- ایسنا/کرمانشاه رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: به زودی تعداد زیادتری واکسن کرونا وارد استان می شود که باید در اسرع وقت و با جلوگیری از ازدحام، کار واکسیناسیون را انجام دهیم.

دکتر محمودرضا مرادی در جمع مدیران شبکه های بهداشت و درمان استان با بیان اینکه امروزه کرونا مهمترین مساله کشور است، گفت: شیوع این بیماری در جهان نشان داد سلامت چه جایگاه ویژه ای دارد.

وی با بیان اینکه از قله پیک چهارم کرونا گذشته ایم، افزود: باید بدانیم این آخرین موج ما نخواهد بود و باید با تلاش بیشتر از ساده انگاری و سهل انگاری جلوگیری کنیم و همچنان جامعه را حساس نگاه داریم.

مرادی با بیان اینکه همدلی و وفاق در درون سیستم بهداشت و درمان و سپس در میان مسئولان شهرستانی در کنترل بیماری بسیار موثر خواهد بود، تصریح کرد: باید نظارت دائمی و بیشتر بر پروتکل ها در همه شهرستانها با همکاری همه اعضای ستاد کرونا به خوبی اعمال شود.

وی به در پیش بودن عید سعید فطر هم اشاره کرد و گفت: براساس رسوم سنتی اسلامی، در روز عید فطر دید و بازدید و تبریک عید انجام می شود که می تواند منجر به افزایش موارد بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به زودی تعداد زیادتری واکسن کرونا وارد کرمانشاه می شود

به زودی تعداد زیادتری واکسن کرونا وارد کرمانشاه می شود