مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-09دانش

پذیرش دوره DBA مالی و سرمایه گذاری دانشگاه تهران


پذیرش جدید دوره حرفه ای مدیریت کسب و کار DBA با گرایش مالی و سرمایه گذاری در سال 1400 و با میزبانی دانشکده فنی دانشگاه تهران آغاز شد.

- بر اساس اطلاعیه مرکز آموز ش های عالی تخصصی دانشکده فنی دانشگاه تهران به عنوان یکی از پیشروترین مراکز علمی کشور، دوره DBA گرایش مالی و سرمایه گذاری مانند سال گذشته در سال 1400 نیز برگزار خواهد شد.

مدیران و علاقه مندان به حوزه های مالی و سرمایه گذاری می توانند از این فرصت ویژه استفاده کرده و با حضور در این دوره ضمن آشنایی با مباحث مختلف کسب و کار، بر حوزه های مالی و سرمایه گذاری متمرکز شده و یک دوره بالادستی و حرفه ای را تجربه نمایند.

مقرر است درپایان این دوره، دانش پژوهان به عنوان عضوی از جامعه متخصصین مرکز آموزش های عالی تخصصی دانشکده فنی شناخته شده و با دریافت گواهینامه معتبر دو زبانه فارسی و انگلیسی از دانشگاه تهران به عنوان اولین دانشگاه ایران و یکی از شناخته شده ترین دانشگاه های دنیا، بتوانند قابلیت علمی و اجرایی کسب شده در حوزه مدیریت کسب و کار بویژه با نگرش مالی و سرمایه گذاری را اثبات نمایند.

مهمترین دروس DBA گرایش مالی و سرمایه گذاری عباتند از : اقتصاد کلان، تجزیه و تحلیل صورت های مالی، سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار، اوراق بهادار مشتقه، مالی شرکتی، ارزشیابی سهام شرکت ها.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دوره DBA مالی و سرمایه گذاری دانشگاه تهران

پذیرش دوره DBA مالی و سرمایه گذاری دانشگاه تهران