مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-09پزشكي

تاثیر غذای بیمارستان روی مرگ و زندگی برخی بیماران


افرادی که به دلیل نارسایی قلبی مزمن در بیمارستان بستری می شوند برای سالم ماندن باید از وعده های غذایی تازه و متعادل استفاده کنند اما آیا غذای بیمارستان این ویژگی ها را دارد؟ - افرادی که به دلیل نارسایی قلبی مزمن در بیمارستان بستری می شوند برای سالم ماندن باید از وعده های غذایی تازه و متعادل استفاده کنند اما آیا غذای بیمارستان این ویژگی ها را دارد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از ساینس آلرت، غذای معمول بیمارستان ها مناسب بیماران قلبی نیست.

در یک مطالعه تصادفی در سوییس در میان 645 بیماری که به علت نارسایی قلبی مزمن بستری شده بودند مشخص شد که خطر مرگ و میر در طول یک ماه برای دسته ای که غذای معمول بیمارستان را مصرف می کردند دو برابر افرادی بود که برنامه غذایی مشخصی داشتند.

یافته ها نشان می دهد در غذای اکثر بیمارستان ها کمبود مواد مغذی وجود دارد که می تواند سلامتی بیماران آسیب پذیر را در معرض خطر جدی قرار دهد.

نویسندگان این مقاله توضیح می دهند: در آزمایش ما شواهد مبنی بر کمبود یک ماده مغذی خاص وجود ندارد اما تحقیقات نشان می دهد یک برنامه ی غذایی مشخص که شامل مواد مغذی است می تواند برای بیمارانی با نارسایی قلبی مفید باشد.

در این آزمایش، پس از گذشت دو روز از بستری شدن، گروهی از افراد توسط متخصص تغذیه برنامه ی غذایی دریافت کردند که به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر غذای بیمارستان روی مرگ و زندگی برخی بیماران

تاثیر غذای بیمارستان روی مرگ و زندگی برخی بیماران