مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-05-09پزشكي

ارسال 130 هزار دوز واکسن به مازندران/ نگرانی از شیوع کرونا با سفر


سرپرست معاونت بهداشتی علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه تاکنون 130 هزار دوز واکسن به استان ارسال شد، گفت: 80 درصد گروه های هدف تاکنون واکسینه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا بیان اینکه وضعیت کرونایی استان از نظر بیماران بستری و فوتی رو به نزولی است، افزود: هر وقت که عادی شدن با روش عادی انگاری عجین و تبدیل شود، باید نگران افزایش بیماری باشیم و این تلخی را بارها تجربه کردیم.

وی گفت: عادی انگاری شدن شرایط، رفت و آمدها و دید وبازدیدها سبب می شود به پیک جدید وارد شویم و خوشبختانه طی یک هفته گذشته در یک وضعیت پایدار و باثبات روبرو هستیم.

وی شیوع بیماری کرونای انگلیسی را در مناطق مختلف کشور و استان از جمله نگرانی ها در سال جاری بیان کرد و گفت: در آستانه عید فطر و تعطیلات شاهد کاهش روند بیماری هستیم و نگرانی از عادی انگاری و سفر جزو خطرها می شود.

اویس با اظهار اینکه بیماری کرونای هندی و آفریقایی در کشور شناسایی شده است، افزود: احتمال شیوع این سوش ها در استان طبیعی است و باید با رعایت پروتکل های بهداشتی، تجربه تلخ گذشته را تکرار نکنیم.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره اجرای طرح ملی واکسیناسیون نیز گفت: این طرح از 21 بهمن سال قبل آغاز شد و قرار بود در زمستان فاز اول واکسیناسیون مربوط به گروه های اول شامل بخش بهداشت و درمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 130 هزار دوز واکسن به مازندران/ نگرانی از شیوع کرونا با سفر

ارسال 130 هزار دوز واکسن به مازندران/ نگرانی از شیوع کرونا با سفر