مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:102021-05-09اقتصادي

پیش بینی 34 عنوان نمایشگاهی در سال 1400 برای نمایشگاه اصفهان


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان از هدف گذاری برای برگزاری 34 عنوان نمایشگاهی در این استان طی سال 1400 خبر داد.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان از هدف گذاری برای برگزاری 34 عنوان نمایشگاهی در این استان طی سال 1400 خبر داد.

علی یارمحمدیان با اشاره به اینکه برنامه ریزی های گسترده ای برای استفاده از ظرفیت های نمایشگاهی برای توسعه و رونق کسب وکارها در این استان انجام شده است، گفت: نمایشگاه اصفهان در سال های اخیر توانسته شرایطی را ایجاد کند که فعالان اقتصادی و تلاشگران حوزه کسب وکار به بهترین شکل ممکن توانمندی های خود را در معرض بازدید مخاطبان و علاقه مندان قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه بین المللی اصفهان در سال 1400، برگزاری 34 عنوان نمایشگاهی را پیش بینی کرده است، افزود: قرار بر آن بود که رویدادهای نمایشگاهی اصفهان از پنجم اردیبهشت ماه و با برگزاری نهمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه، گیاهان دارویی و ماهیان تزیینی آغاز شود، اما به دلیل قرار گرفتن در شرایط قرمز کرونایی، برگزاری رویدادهای نمایشگاهی اصفهان با تاخیر آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با اشاره به اینکه رویدادهای نمایشگاهی در گروه دوم مشاغل و کسب وکارها جای گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 34 عنوان نمایشگاهی در سال 1400 برای نمایشگاه اصفهان

پیش بینی 34 عنوان نمایشگاهی در سال 1400 برای نمایشگاه اصفهان