مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-05-09سياسي

نماز عید سعید فطر در مساجد و مصلی های کشور برگزار می شود


معاون سازماندهی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، نماز عید سعید فطر با رعایت دقیق دستوالعمل بهداشتی در سراسر کشور برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام علی نوری معاون سازماندهی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه اظهار داشت: براساس مصوبه جلسه 66 ستاد ملی مقابله با کرونا در چهارم اردیبهشت، نماز عید سعید فطر با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی در شهر های قرمز و نارنجی در فضای باز و در شهر های زرد و آبی بر اساس طرح مدیریت هوشمند در مصلی ها و مساجد برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه پیش از این، ستاد های نماز جمعه و ائمه جمعه سراسر کشور در برپایی نماز های جمعه به خوبی شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کردند بیان کرد: در این زمینه در صورت لزوم، مدیران دفاتر استانی در هماهنگی با ستاد کرونا استان با هدایت نماینده، ولی فقیه تصمیمات مربوط به استان را خواهند گرفت.

نوری تأکید کرد: مردم شریف و مؤمن برای شرکت در نماز عید سعید فطر حتماً ماسک و وسایل شخصی مورد نیاز همچون سجاده، مهر، تسبیح و .

را به همراه داشته باشند.

معاون سازماندهی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: افراد با بیماری های زمینه ای و علائم بیماری از حضور در نماز پرهیز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز عید سعید فطر در مساجد و مصلی های کشور برگزار می شود

نماز عید سعید فطر در مساجد و مصلی های کشور برگزار می شود