مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 05:502021-05-09سياسي

رمضان، ماه تقویت امور مستحبی دین است


یک مدرس حوزه و دانشگاه با بیان این که رمضان ماه تقویت امور مستحب است، گفت: ماه رمضان ویژگی خاصی دارد که بعضی از اموری که مستحبی است تقویت می شوند.

- ایسنا/لرستان یک مدرس حوزه و دانشگاه با بیان این که رمضان ماه تقویت امور مستحب است، گفت: ماه رمضان ویژگی خاصی دارد که بعضی از اموری که مستحبی است تقویت می شوند.

حجت الاسلام اصغر عالی پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: رمضان بهانه ای برای توجه به قرآن، قرآن دوستانو کسانی که تمام زندگی خود را وقف قرآن کرده اند، است.

وی با اشاره به این که رمضان ماه باز شدن درهای بهشت است، عنوان کرد: با فرارسیدن این ماه پر از خیر و برکت دروازه های بهشت باز و دروازه های دوزخ بسته می شوند و شیاطین سرکش به زنجیر کشیده شده و همچنین درهای رحمت های الهی به روی بندگان مخلص و متدین گشوده می شود.

عالی پور با بیان این که رمضان ماه تقویت امور مستحب است، تصریح کرد: ماه رمضان ویژگی خاصی دارد که بعضی از اموری که مستحبی است تقویت می شوند و مردم معمولاً بیشتر به آن عمل می کنند و عمل به برخی از واجبات هم به جهت اینکه اسلام بر آن ها تأکید دارد آمارشان بالا می رود و بیشتر مورد توجه مردم قرار می گیرند.

این مدرس حوزه و دانشگاه ادامه داد: امام سجاد(ع) می فرمایند: درود بر تو ای همسایه ای که دل ها بر اثر عبادت و بندگی در آن نرم و فرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمضان، ماه تقویت امور مستحبی دین است

رمضان، ماه تقویت امور مستحبی دین است