مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 05:402021-05-09پزشكي

بهترین روش چربی سوزی/ کنترل وزن شانس باروری را افزایش می دهد


عضو هیأت علمی دانشکده تغذیه دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهارکرد: زنان در سنین بالا برای اینکه شانس باروری را افزایش دهند باید مصرف قند و چربی را کاهش دهند و ورزش هوازی و پیاده روی را نیز جدی بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، علی کشاورز عضو هیأت علمی دانشکده تغذیه دانشگاه علوم پزشکی تهران درمورد اهمیت ورزش کردن قبل از دوران بارداری گفت: مادری که قصد بارداری دارد اما تحرک خوبی ندارد باید عادات غذایی خود را اصلاح و ورزش کردن را هم حداقل سه تا شش ماه قبل از شروع بارداری آغاز کند.

*اهمیت کنترل و کاهش وزن قبل از بارداری وی کنترل اضافه وزن قبل از بارداری را ضروری خواند و تأکیدکرد: یکی از شیوه های اصلاح رفتارها و عادات نامناسب سبک زندگی و از جمله کاهش و کنترل وزن برای بارداری، انجام ورزش هوازی یا ایروبیک است.

عضو هیئت علمی دانشکده تغذیه دانشگاه علوم پزشکی تهران، با بیان اینکه برای چربی سوزی، باید فعالیت بدنی بیش از 40 دقیقه داشته باشیم، گفت: پیاده روی، شنا، دوچرخه سواری، تردمیل، ورزش هوازی کمک می کنند تا چربی های اضافه بدن بسوزند اما توجه کنیم که در 10 دقیقه اول ورزش فقط قند می سوزد و در 10 دقیقه ی چهارم است که 90 درصد چربی های اضافه بدن می سوزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین روش چربی سوزی/ کنترل وزن شانس باروری را افزایش می دهد

بهترین روش چربی سوزی/ کنترل وزن شانس باروری را افزایش می دهد