مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 05:402021-05-09حوادث

زوج کلاهبردار در سایت دیوار بوشهر دستگیر شدند/شناسایی 15 مالباخته


فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری زن و مردی که با درج آگهی جعلی فروش دوچرخه، لوازم خانگی و پرنده در سایت دیوار اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کردند، - اظهار داشت: با تلاش و اقدام ویژه مأموران در پلیس فتا مرکز استان بوشهر این زوج دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: زوجی که به صورت حرفه ای و با درج آگهی جعلی درسایت دیوار و شیپور تحت عناوینی نظیر فروش دوچرخه، لوازم خانگی و پرنده با قیمت نازل از متقاضیان خرید، کلاهبرداری می کردند شناسایی و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سوسنی افزود: متهمان پس از جلب نظر مشتریان، به بهانه نگه داشتن کالا، مبالغی را به صورت بیعانه دریافت کرده و سپس پاسخگوی تماس های افراد نبوده اند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در پی جویی کارآگاهان سایبری، مشخص شد که وجوه کلاهبرداری شده به شماره حساب مختلفی که بعضاً مربوط به مغازه داران خوشنامی هم بود واریز شده است.

این مقام ارشد انتظامی گفت: با مراجعه 3 نفر از شکات، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس فتا مرکز استان قرار گرفته و علیرغم استفاده متهم از روش های پنهان ساز هویتی، با اقدامات فنی، هویت و محل سکونت متهم اصلی در یکی از استان ها مرکزی کشور مشخص شد و با بررسی های بیشتر محرز شد که متهم در استان بوشهر نیز تردد دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زوج کلاهبردار در سایت دیوار بوشهر دستگیر شدند/شناسایی 15 مالباخته

زوج کلاهبردار در سایت دیوار بوشهر دستگیر شدند/شناسایی 15 مالباخته