مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 05:402021-05-09پزشكي

همکاری 5 شرکت بزرگ برای بهبود روش های مدیریت دیابت


شرکت داروسازی الی لیلی قصد دارد طی مشارکت با چهار شرکت دیگر، روش های بهتری را برای مدیریت دیابت و مراقبت از افراد مبتلا به این بیماری ارائه دهد.

- شرکت داروسازی "الی لیلی" قصد دارد طی مشارکت با چهار شرکت دیگر، روش های بهتری را برای مدیریت دیابت و مراقبت از افراد مبتلا به این بیماری ارائه دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از مدیکال دیوایس نتوورک، شرکت داروسازی آمریکایی الی لیلی (Eli Lilly)، توافق های بین المللی راهبردی را با چهار شرکت امضا کرده است تا مراقبت از بیماران مبتلا به دیابت که از قلم های تزریقی انسولین استفاده می کنند، ساده تر شود.

شرکت های دکسکام (DexCom)، گلوکو (Glooko)، myDiabby Healthcare و روش (Roche) به واسطه این مشارکت، پلتفرم های مدیریت دیابت را ارائه می دهند که برای فناوری های شرکت الی لیلی موسوم به Tempo Pen و Tempo Smart Button مناسب هستند و می توانند به مدیریت بهتر دیابت کمک کنند.

فناوری Tempo Pen که در بازارهای گوناگون سراسر جهان مورد تایید قرار گرفته، نسخه ای از قلم یک بار مصرف انسولین ساخت این شرکت است.

Tempo Smart Button نیز که به این قلم تزریقی متصل می شود، قرار است نشانه CE را که نشانگر انطباق با استانداردهای بهداشت، ایمنی و حفاظت از محیط زیست است، دریافت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری 5 شرکت بزرگ برای بهبود روش های مدیریت دیابت

همکاری 5 شرکت بزرگ برای بهبود روش های مدیریت دیابت