مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-05-09پزشكي

اعلام رنگ بندی جدید کرونا در شهرستان های البرز


سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: وضعیت جدید رنگ بندی کرونا در مرکز استان البرز نارنجی ارزیابی شده است، همچنین شهرستان های طالقان و اشتهارد زرد رنگ هستند؛ - مهرداد بابایی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: خوشبختانه آمارها کمی کاهش پیدا کرده است و کرج از رنگ قرمز به نارنجی تبدیل شد.

وی با اشاره به اینکه اعلام رنگ بندی کرونایی در مناطق مختلف پس از بررسی آمار بستری های مثبت و فوت شدگان اعلام خواهد شد، افزود: فردیس همچنان قرمز است و اشتهارد و طالقان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

این مقام مسؤول اظهار کرد: در حال حاضر 981 بیمار با علایم کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که این آمار از حداکثر بیماران تحت مراقبت پیک قبلی بیشتر است، شاید روند نزولی باشد اما تا سفید شدن شرایط کرونایی راه زیادی در پیش داریم.

وی با اشاره به تعطیلی صنوف و مشکلات اقتصادی که برای این قشر به وجود آمده است، اظهار کرد: با توجه به سیر نزولی بیماری، به مدت دو هفته در صورتی پروتکل ها به صورت کامل اجرا شود رسته های شغلی گروه دوم در شهرستان قرمز می توانند فعالیت کنند، اما اگر شرایط بهداشتی رعایت نشود برخورد جدی صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام رنگ بندی جدید کرونا در شهرستان های البرز

اعلام رنگ بندی جدید کرونا در شهرستان های البرز