مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-05-09پزشكي

جدیدترین آمار مبتلایان کووید19 در علوم پزشکی سمنان


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان  از بستری شدن 39 بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید19 در 24 ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان  از بستری شدن 39 بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید19 در 24 ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان خبر داد.

دکتر نوید دانایی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با تقلیل وضعیت رنگ بندی استان به نارنجی، شاهد کاهش موارد مراجعه و ابتلا در استان هستیم.

وی با اشاره به شمار مبتلایان به کرونا در 6 شهرستان تحت پوشش این دانشگاه افزود: از ابتدای بروز بیماری کووید19 تا کنون در مجموع 25 هزار و 805 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شدند.

وی تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته و از 18 الی 19 اردیبهشت ماه جاری بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 39 بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید19 در شهرستان های تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند که با احتساب آنها مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به 6 هزار و 79 نفر رسیده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین آمار مبتلایان کووید19 در علوم پزشکی سمنان

جدیدترین آمار مبتلایان کووید19 در علوم پزشکی سمنان