مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-09اجتماعي

نقش آفرینی هلال احمر در پیاده روی اربعین ماندگار است


در ایام اربعین و تردد میلیونی زوار در مرز مهران بخش عظیمی از کار در اختیار هلال احمر بود.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: در ایام اربعین و تردد میلیونی زوار در مرز مهران بخش عظیمی از کار در اختیار هلال احمر بود.

محمد نوذری در دیدار با مدیر عامل و معاونین جمعیت هلال احمر با تبریک هفته هلال احمر با اشاره به خدمات ارزنده امدادی و نجات بخش و فعالیت های اجتماعی وفرهنگی این جمعیت اظهار کرد: هلال احمر یک نهاد بین المللی است که فعالیت های انسان دوستانه و خدمات داوطلبانه آن حد و مرزی را نمی شناسد.

وی افزود: لباس هلال احمر مقدس است و در حوداث این لباس مقدس تر می شود چون نیروهای این جمعیت بعنوان ناجی همواره موجب آرامش و ایجاد امیدواری در حادثه دیدگان می شوند.

نوذری عملکرد هلال احمر در استان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در ایام اربعین و تردد میلیونی زوار در مرز مهران بخش عظیمی از کار در اختیار هلال احمر بود، در سیل 98 هم عملکردی موفق و بسیار دلگرم کننده ای داشت و در زلزله ها، آتش سوزی ها و خشکسالی ها منشا خدمات موثری بوده است.

علی اصغر علی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: تعداد 14پایگاه امداد ونجات با تعداد 278حادثه امداد و جاده ای و کوهستان، یک پایگاه امداد هوایی با 24 پرواز، 1 داروخانه ویژه بیماران دیابتی و توزیع انسولین در استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی هلال احمر در پیاده روی اربعین ماندگار است

نقش آفرینی هلال احمر در پیاده روی اربعین ماندگار است