مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-09اقتصادي

اثرات رفع تحریم بر صنعت فولاد کشور


اثرات رفع تحریم بر صنعت فولاد و بازار آهن آلات کشور چیست؟ احتمالاً اگر شما هم اخبار سیاسی این روزهای کشور را دنبال کرده باشید، متوجه مذاکرات مبتنی بر رفع تحریم های آمریکا به ایران شده اید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام آهن تخفیف، کشور ما در سال های گذشته و بعد از خروج آمریکا از برجام با تحریم هایی در صنایع مختلف روبرو بوده است که صنایع فولاد و آهن آلات نیز از این امر مستثنی نبوده اند.

اما حالا که قرار است برخی از این تحریم ها برداشته شود، چه آینده ای را باید برای بازارهای مختلفی مانند بازار آهن آلات متصور باشیم؟ اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

در این متن با یکی از کارشناسان قدیمی شرکت آهن تخفیف همراه شده ایم تا به صورت کاملا تخصصی این موضوع را برای شما مورد بررسی قرار دهیم.

چرا تحریم بر بازار آهن آلات و فولاد تاثیر می گذارد؟ قبل از اینکه اثرات رفع تحریم بر صنعت فولاد کشور و بازار آهن را مورد بررسی قرار دهیم، ابتدا باید به این سوال بپردازیم که آیا اصلا تحریم ها باید روی این صنعت تاثیر داشته باشد یا خیر؟ بسیاری از مواد اولیه مورد نیاز برای تولید در داخل کشور از خارج وارد می شود.

از این گذشته برخی از محصولات نیز هنوز در کشور تولید نشده و نیاز به واردات آنها خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثرات رفع تحریم بر صنعت فولاد کشور

اثرات رفع تحریم بر صنعت فولاد کشور