مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 05:202021-05-09اقتصادي

ممنوعیت پوشیدن کت برای کنترل مصرف برق +سند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان طی نامه ای به استاندار خوزستان با موضوع مصرف برق در ساختمان های اداری نوشت: - شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان در راستای کاهش مصرف برق در ادارات این استان پیشنهاد کرد پوشیدن کت برای تمام مدیران و کارکنان از اول خرداد لغایت پایان شهریور ممنوع باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان طی نامه ای به استاندار خوزستان با موضوع مصرف برق در ساختمان های اداری نوشت:عطف به ابلاغیه شماره.

مورخ 1400/02/01 معاونت محترم امور برق و انرژی وزارت نیرو و نامه شماره .

مورخ 1400/02/11 معاون محترم هماهنگی توزیع شرکت توانیر مبنی بر ضرورت مدیریت مصرف برق در تمامی ساختمان های اداری به نحوی که انرژی مصرفی ساختمان ها به حداکثر؟ درصد مصرف دوره مشابه سال قبل در ساعات اداری و 10 درصد دیماند مصرفی دوره مشابه سال گذشته بعد از ساعات اداری محدود گردد.

با توجه به اهمیت و حساسیت شرایط تابستان سخت پیش رو پیشنهاد می گردد به تمامی بانک ها، ادارات، و دستگاه های استان ابلاغ فرمایید: در راستای مدیریت بهینه مصرف برق، پوشیدن کت برای تمام مدیران و کارکنان از اول خرداد لغایت پایان شهریور ممنوع باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت پوشیدن کت برای کنترل مصرف برق +سند

ممنوعیت پوشیدن کت برای کنترل مصرف برق +سند