مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-05-09اقتصادي

اصلاح و توسعه 9 کیلومتر شبکه آب در ابهر


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: 9 کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آب در شهرستان ابهر در سال جاری با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال در دستور کار قرار دارد.

- علیرضا جزء قاسمی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در سال جاری 9 کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه را در شهرستان ابهر انجام می دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اینکه عملیات اصلاح و بازسازی شبکه به میزان پنج کیلومتر انجام می شود، بیان کرد: چهار کیلومتر عملیات توسعه شبکه توزیع آب نیز در دستور کار شرکت آب قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: برای اجرای این عملیات اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال از محل منابع داخلی پیش بینی شده است.

جزءقاسمی با اشاره به اینکه توسعه خدمات آبرسانی در روستاها از دیگر اهداف کاری شرکت آب و فاضلاب در سال جاری است، عنوان کرد: اجرای پروژه آبرسانی به روستای مهستان و اصلاح خط انتقال ارهان و دولت آباد از جمله این طرح ها است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بیان اینکه طرح های مختلفی همچون بهسازی و محوطه سازی، شست وشو و ضد عفونی مخازن، تخلیه و نصب شناور و ایمن سازی تجهیزات و تاسیسات آب روستایی نیز در روستاهای ابهر اجرایی می شود، اضافه کرد: پیگیری تجهیز و بهره برداری از چاه جدید روستای ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح و توسعه 9 کیلومتر شبکه آب در ابهر

اصلاح و توسعه 9 کیلومتر شبکه آب در ابهر