مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-05-09حوادث

عاملان قتل جوان 38 ساله، در کمتر از 4 ساعت در اراک دستگیر شدند


فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: عاملان قتل جوانی 38 ساله کمتر از 4 ساعت بعد از وقوع قتل و در حین خروج از استان مرکزی دستگیر شدند.

- به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، امیر مختاری گفت: در ساعت 21:30 شامگاه روز شانزدهم اردیبهشت ماه، در پی قتل مردی 38 ساله، با ضربات چاقو در یکی از محله های شهرستان اراک، تیمی زبده متشکل از مأموران انتظامی شهرستان اراک با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی، بررسی های تخصصی را آغاز کردند.

وی افزود: با شروع تحقیقات پلیس 2 جوان 18 و 19 ساله شناسایی شدند و مشخص شد که این افراد بلافاصله بعد از انجام قتل به قصد خروج از اراک از محل وقوع حادثه متواری شده اند.

وی تصریح کرد: در برنامه ریزی عملیاتی پلیس و در کمتر از 4 ساعت از زمان وقوع قتل، عاملان قتل که به عنوان مسافر در یک دستگاه اتوبوس در حال خروج از اراک بودند، شناسایی و در مسیر اراک به قم دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک اظهار کرد: در تکمیل تحقیقات از افراد دستگیر شده، مشخص شد که یکی از دستگیرشدگان به علت اختلافات قبلی با مقتول وارد مشاجره لفظی شده و با مشارکت دوست دیگرش، او را به قتل رسانده است و سپس از صحنه قتل متواری شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان قتل جوان 38 ساله، در کمتر از 4 ساعت در اراک دستگیر شدند

عاملان قتل جوان 38 ساله، در کمتر از 4 ساعت در اراک دستگیر شدند