مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-05-09اقتصادي

برزگر: الآن می توان مسکن را از انبوه سازان زیر قیمت تمام شده خرید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، جمشید برزگر با اشاره به اینکه تولیدکنندگان و انبوه سازان به خاطر جهش قیمت ارز و کاهش ارزش پول ملی ورشکسته و از بازار خارج شدند، - رییس کانون سراسری انبوه سازان با بیان اینکه نوسانات نرخ ارز تولیدکنندگان و انبوه سازان مسکن را ورشکسته کرد، گفت: الآن می توان مسکن را زیر قیمت تمام شده از انبوه سازان خریداری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، جمشید برزگر با اشاره به اینکه تولیدکنندگان و انبوه سازان به خاطر جهش قیمت ارز و کاهش ارزش پول ملی ورشکسته و از بازار خارج شدند، اظهار کرد: تولیدکنندگان الآن در دادگاه ها در رفت وآمد هستند و می توان مسکن را زیر قیمت تمام شده از انبوه سازان خریداری کرد.

وی افزود: مسئولان برای خانه دار کردن دهک های پایین جامعه، قانون ساماندهی عرضه و تولید مسکن را که در قالب طرح جهش تولید مسکن اصلاح شده است عملیاتی و اجرایی کنند و هیچ محدودیتی هم در زمین وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه اهداف تدوین شده در سیاست های کلی برنامه توسعه پنج ساله و قانون ساماندهی عرضه و تولید مسکن برای دهک های پایین هنوز محقق نشده است، تصریح کرد: چرا مجلس، از وزیر راه و شهرسازی به خاطر اجرایی نشدن این قانون سؤال نکرد؟!رییس کانون سراسری انبوه سازان گفت: برای اینکه مردم صاحب خانه شون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برزگر: الآن می توان مسکن را از انبوه سازان زیر قیمت تمام شده خرید

برزگر: الآن می توان مسکن را از انبوه سازان زیر قیمت تمام شده خرید