مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-05-09اجتماعي

بارش باران در 13 استان/ پیش بینی گرد و خاک برای نوار شرقی کشور


کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، کبری رفیعی گفت: امروز برای شمال آذربایجان های غربی و شرقی، شمال اردبیل، ارتفاعات تهران و البرز، سمنان، خراسان های شمالی، رضوی و جنوبی، سیستان وبلوچستان، کرمان، یزد و اصفهان به ویژه در ساعت های بعد از ظهر و اوایل شب رگبار، رعد وبرق و وزش باد شدید و موقتی پیش بینی می شود و در مناطق مستعد بارش تگرگ رخ دهد.

وی ادامه داد: فردا همین شرایط جوی را برای شمال آذربایجان های غربی و شرقی، اردبیل، سواحل خزر، زنجان، قزوین، البرز، تهران، غرب و ارتفاعات سمنان، همدان، قم، مرکزی، خراسان های شمالی، رضوی و جنوبی، نیمه شمالی سیستان وبلوچستان، کرمان، یزد، اصفهان، نیمه شمالی فارس، شمال لرستان، شمال چهارمحال و بختیاری انتظار داریم.

این کارشناس سازمان هواشناسی افزود: روز سه شنبه بارش ها را در جنوب آذربایجان های غربی و شرقی، سواحل خزر، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، خراسان، شمالی، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، نیمه شمالی سیستان وبلوچستان، کرمان، یزد، اصفهان، نیمه شمالی فارس و ارتفاعات هرمزگان ادامه پیدا می کند.

رفیعی ضمن اشاره به اینکه استان های همدان، مرکزی، قم، ایلام، شمال خوزستان، لرستان، چهارمحال وبختیاری و کهکیلویه وبویراحد هم طی این روز با با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران در 13 استان/ پیش بینی گرد و خاک برای نوار شرقی کشور

بارش باران در 13 استان/ پیش بینی گرد و خاک برای نوار شرقی کشور