مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-05-09اقتصادي

1400 کیلومتر شبکه توزیع برق کردستان تبدیل به کابل خودنگهدار شد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: یک هزار و 400 کیلومتر شبکه توزیع برق استان کردستان با اعتباری بالغ بر 154 میلیارد تومان از ابتدای امسال تا کنون به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

- هیوا لهونیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: از ابتدای سال 99 تا کنون یک هزار و 400 کیلومتر شبکه توزیع برق استان کردستان با اعتباری بالغ بر 154 میلیارد تومان به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه پنج هزار و 783 کیلومتر شبکه سیم مسی فشار ضعیف هوایی در استان وجود دارد، عنوان کرد: از ابتدای سال 99 تا کنون حدود یک هزار و 400 کیلومتر شبکه اصلاح و به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

لهونیان خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه عظیم به صورت گسترده از ابتدای سال 98 در استان کردستان آغاز شده که در مجموع تا کنون یک هزار و 616 کیلومتر شبکه سیم مسی به کابل خود نگهدار تبدیل شده است.

وی با عنوان اینکه براساس برنامه ریزی مدون تا پایان سال 1401 تمام شبکه توزیع برق شهری و روستایی استان به کابل خودنگهدار تبدیل می شود، اذعان کرد: هدف از تبدیل شبکه فرسوده و فشارضعیف توزیع برق به کابل خودنگهدار را ایجاد، ضریب ایمنی بالا، کاهش تلفات، تامین برق پایدار، نوسازی شبکه، بهبود مبلمان شهری و روستایی، کاهش سرقت و جمع آوری انشعابات غیرمجاز دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1400 کیلومتر شبکه توزیع برق کردستان تبدیل به کابل خودنگهدار شد

1400 کیلومتر شبکه توزیع برق کردستان تبدیل به کابل خودنگهدار شد