مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-05-09اجتماعي

احتمال سیلابی شدن مسیل ها در سیستان وبلوچستان وجود دارد


مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها در استان به دلیل فعالیت سامانه همرفتی و ناپایداری های جوی وجود دارد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها در استان به دلیل فعالیت سامانه همرفتی و ناپایداری های جوی وجود دارد.

محسن حیدری در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: ناپایداری های جوی تا دوشنبه شب با تشدید فعالیت سامانه همرفتی در نیمه شمالی و ارتفاعات جنوب شرق استان ادامه دارد.

وی افزود: بر اساس آخرین نقشه های پیش یابی و مدل های جوی از بعد از ظهر دیروز سامانه همرفتی فعال در سیستان وبلوچستان تقویت و بارش ها تشدید شده است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: شدت بارش ها طوری است که احتمال وقوع آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی وجود دارد و وزش تندبادهای شدید لحظه ای، برخورد صاعقه و بارش های شدید منجر به وارد شدن خسارت به برخی بخش های زیرساختی و کشاورزی می شود.

وی با بیان اینکه منطقه اثر فعالیت این سامانه در روزهای یکشنبه و دوشنبه در نیمه شمالی و ارتفاعات جنوب شرق سیستان و بلوچستان است خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود فعالیت این سامانه تا دوشنبه شب ادامه داشته باشد بنابراین مسوولان اجرایی استان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال سیلابی شدن مسیل ها در سیستان وبلوچستان وجود دارد

احتمال سیلابی شدن مسیل ها در سیستان وبلوچستان وجود دارد