مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-05-09پزشكي

بیشترین ایمنی واکسن کرونا دو تا چهار هفته بعد از تزریق مرحله دوم شروع می شود


سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: کرونا به ندرت از سطوح منتقل می شود و بیشترین ماندگاری را در سطوح فلزی و کمترین را هم در سطوح پارچه ای دارد.

- ایسنا/البرز سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: کرونا به ندرت از سطوح منتقل می شود و بیشترین ماندگاری را در سطوح فلزی و کمترین را هم در سطوح پارچه ای دارد.

مهرداد بابایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در البرز اظهار کرد: در مقایسه با هفته های قبل وضعیت نسبتاً تثبیت شده ای در استان حاکم است ولی هنوز هم آمار تعداد بیماران بستری شده از قله پیک سوم بیشتر است.

وی ادامه داد: در حال حاضر 981 نفر در بیمارستان های استان بستری هستند این در حالی است که در بدترین شرایط پیک سوم 924 نفر بستری شده داشتیم.

این مسئول تاکید کرد: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته در هر ساعت یک نفر در استان بر اثر ابتلای قطعی به کرونا جان خود را از دست داده است.

وی تاکید کرد: ویروس کرونا هنوز به شدت فعال است و از مردم درخواست می شود پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند و فقط در موارد ضروری از منزل خارج شوند.

این مسئول با اشاره به بازگشایی مجدد صنوف گروه شغلی 2 گفت: بنا به دستور ستاد ملی کرونا، فعالیت مجدد صنوف گروه 2 برای دو هفته مجاز اعلام شده تا ببینیم شرایط چگونه پیش می رود و اگرشیب نزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین ایمنی واکسن کرونا دو تا چهار هفته بعد از تزریق مرحله دوم شروع می شود

بیشترین ایمنی واکسن کرونا دو تا چهار هفته بعد از تزریق مرحله دوم شروع می شود