مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-05-09پزشكي

مادران، قهرمانان روزهای کرونایی


مادران نسبت به بقیه افراد بیشتر تحت تاثیر بیماری همه گیر کووید- 19 قرار گرفته اند و با توجه به وظیفه مراقبتی آنان، تقریبا دو برابر بیش از مردان در سراسر جهان شغل خود را از دست داده اند و باید از مادران برای تقویت اقتصاد و جوامع حمایت بیشتری شود.

- ایسنا/خراسان رضوی مادران نسبت به بقیه افراد بیشتر تحت تاثیر بیماری همه گیر کووید- 19 قرار گرفته اند و با توجه به وظیفه مراقبتی آنان، تقریبا دو برابر بیش از مردان در سراسر جهان شغل خود را از دست داده اند و باید از مادران برای تقویت اقتصاد و جوامع حمایت بیشتری شود.

به نقل از ویفروم، با شیوع بیماری همه گیر کووید، همه چیز حتی روند مادری نیز تغییر کرده است؛ مادران مشغول کار جدید، بدون مزد و تمام وقت مادری به همراه همه نقش های دیگر در زندگی شده اند.

شاید روز جهانی مادر، بهانه ای برای قدردانی از تمام مادرانی است که در خانه نشینی، محدودیت، عدم اطمینان و اضطراب به آینده همچنان به فعالیت خود ادامه داده اند و حامی خانواده و کودکان خود بوده اند.

بیماری کووید، بسیاری از چالش های مادران در سراسر جهان را افزایش داده است؛ مادران در سراسر جهان با تهدید جهانی برای سلامتی و رکود اقتصادی ناشی از همه گیری و با بحران مراقبت مواجه شده اند که به طور نامتناسبی بر زنان تاثیر گذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادران، قهرمانان روزهای کرونایی

مادران، قهرمانان روزهای کرونایی