مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-05-09اجتماعي

سرگردانی مسافران با تعطیلی مسیر بی آرتی و کم شدن اتوبوس ها در تبریز


اعلام وضعیت قرمز کرونایی در بسیاری از شهرهای ایران سبب اعمال محدودیت های جدیدی شد که تعطیلی مسیر بی آر تی و یک شیفته شدن اتوبوس های شرکت واحد و سرگردانی مسافران را به دنبال داشت.

- ایسنا/آذربایجان شرقی اعلام وضعیت قرمز کرونایی در بسیاری از شهرهای ایران سبب اعمال محدودیت های جدیدی شد که تعطیلی مسیر بی آر تی و یک شیفته شدن اتوبوس های شرکت واحد و سرگردانی مسافران را به دنبال داشت.

به نظر می رسد تعطیلی فعالیت اتوبوس ها تنها محدودیتی باشد که به طور جدی اجرا می شود، چرا که بسیاری از گروه های شغلی از همان ابتدای وضع محدودیت های ستاد کرونا با کرکره های پایین فعالیت شان را ادامه دادند، اما مسافران اتوبوس همچنان سرگردانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استفاده از سیستم ناوگان حمل و نقل عمومی به دلیل سریع السیر بودن و داشتن صرفه اقتصادی همیشه مورد استقبال عموم قرار گرفته است، اما تصمیم ستاد کرونا مبنی بر تعطیلی فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی یا تک شیفته شدن آن سبب متضرر شدن بسیاری از شهروندان به ویژه افراد شاغلی شده است که با هزینه ای کمتر از 10000 تومان در محل کارشان حاضر شده و برمی گشتند، اما حالا با اتخاذ چنین تصمیمی هر فرد شاغل در تبریز که خودروی شخصی ندارد با هر موقعیتی مجبور به پرداخت مبلغی بیش از 30 هزار تومان برای حاضر شدن در محل کارش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرگردانی مسافران با تعطیلی مسیر بی آرتی و کم شدن اتوبوس ها در تبریز

سرگردانی مسافران با تعطیلی مسیر بی آرتی و کم شدن اتوبوس ها در تبریز