مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 04:452021-05-09پزشكي

واکسیناسیون خود را به روزهای آخر گروه تان موکول نکنید


افراد گروه هدف هر چه زودتر برای دریافت واکسن اقدام کنند و واکسیناسیون خود را به روزهای آخر موکول نکنند؛ درخواست می کنیم در این بازه زمانی نیز تنها گروه های سنی اعلام شده برای تزریق واکسن به مراکز بهداشتی مراجعه کنند.

- ایسنا/خوزستان رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: افراد گروه هدف هر چه زودتر برای دریافت واکسن اقدام کنند و واکسیناسیون خود را به روزهای آخر موکول نکنند؛ درخواست می کنیم در این بازه زمانی نیز تنها گروه های سنی اعلام شده برای تزریق واکسن به مراکز بهداشتی مراجعه کنند.

امراله مردانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از 18 اردیبهشت ماه واکسیناسیون گروه سنی 75 تا 79 سال در شرق اهواز شروع شده است و افراد گروه هدف می توانند برای دریافت واکسن با در دست داشتن کارت ملی، به نزدیک ترین مرکز بهداشتی محل زندگی خود مراجعه کنند.

وی افزود: واکسیناسیون گروه سنی 80 سال به پایان رسیده و گروه سنی 75 تا 79 سال که با آن ها تماس گرفته می شود می توانند جهت دریافت واکسن مراجعه کنند.

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: تعداد جمعیت گروه هدف 75 تا 79 سال در شرق اهواز 4 هزار و 6 نفر ثبت شده در سامانه هستند اما ممکن است این تعداد در روزهای آینده افزایش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون خود را به روزهای آخر گروه تان موکول نکنید

واکسیناسیون خود را به روزهای آخر گروه تان موکول نکنید