مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 04:452021-05-09پزشكي

رتبه نخست اهر در واکسیناسیون افراد بالای 80 سال در آذربایجان شرقی


شهرستان اهر رتبه اول استانی را در تزریق واکسن کرونای جمعیت بالای 80 سال به خود اختصاص داده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر گفت: شهرستان اهر رتبه اول استانی را در تزریق واکسن کرونای جمعیت بالای 80 سال به خود اختصاص داده است.

محمد میرزایی در گفت ‍ وگو با خبرنگاران گفت: با مشارکت عمومی مردم و استقبالی خوبی که در جهت واکسیناسیون جمعیت 80 سال به بالا داشتیم، خوشبختانه برای بیش از 86 درصد این افراد واکسن کرونا انجام شده و تنها 368 نفر باقی مانده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: از کلیه افراد بالای 80 سال که هنوز موفق به دریافت واکسن نشده اند، تقاضا می شود تا نوزدهم اردیبهشت ماه، سال 1400 از ساعت هشت صبح تا 13:30 ظهر به مراکز سلامت محل سکونت خود در شهر و روستا یا بیمارستان باقرالعلوم اهر مراجعه کنند.

وی گفت: با مجوز دانشگاه علوم پزشکی تبریز، شروع واکسیناسیون جمعیت سنی 75 تا 80 سال به تعداد 2186 نفر در اهر آغاز شده که خواهشمندیم این افراد به مراکز بهداشت مراجعه نکنند، چرا که بسته به موجودی واکسن کرونا با این گروه سنی برای واکسیناسیون تماس گرفته خواهد شد.

میرزایی افزود: تاکنون هیچ گونه عوارضی غیر از تب، سردرد و بدن درد خفیف که با قرص استامینوفن درمان شده در تزریق واکسن کرونا به گروه های سنی هدف خوشبختانه مشاهده نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه نخست اهر در واکسیناسیون افراد بالای 80 سال در آذربایجان شرقی

رتبه نخست اهر در واکسیناسیون افراد بالای 80 سال در آذربایجان شرقی