مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 04:402021-05-09سياسي

شرایط بهداشت و درمان دامغان ننگ مسئولیت علوم پزشکی سمنان است


نماینده مردم دامغان در مجلس، با اعتراض شدید به وضعیت نامساعد بهداشت و درمان در این شهرستان گفت: شرایط بهداشت و درمان دامغان ننگ مسئولیت علوم پزشکی سمنان است.

- ، علی اکبر علیزاده برمی صبح یکشنبه در جمع موثران و مردم دامغان به صورت مجازی درباره مطالبه بیمارستان دوم دامغان برای ارتقای وضعیت بهداشت و درمان این شهرستان، تاکید کرد: برای وضعیت بهداشت و درمان دامغان دو مصوبه دریافت شد که یکی احداث بیمارستان دوم این شهرستان منوط به تصویب کمیسیون ماده 23 و دوم توسعه بیمارستان فعلی محسوب می شود در واقع بیمارستان دوم دامغان ردیف بودجه دارد اما باید کمیسیون ماده 23 در سازمان برنامه و بودجه مصوب شود.

وی افزود: در واقع رییس علوم پزشکی سمنان باید مواردی را که در آن قانون پیش بینی شده شامل زمین، ظرفیت، پدافند غیرعامل و … را احصا و در آن کمیسیون از ساخت بیمارستان دوم بنا به دلایل مختلف دفاع کند و وزارت بهداشت آن را تصویب و برای سازمان برنامه و بودجه می فرستند تا مصوب و بودجه برای آن گذاشته می شود از همه مهم تر اینکه هر سال این بودجه مکرر خواهد آمد تا طرح به بهره برداری برسد.

عضو خانه ملت گفت: مطلبی که رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بیان می کند که بیمارستان باید به کمک خیران ساخته شود سخن درستی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط بهداشت و درمان دامغان ننگ مسئولیت علوم پزشکی سمنان است

شرایط بهداشت و درمان دامغان ننگ مسئولیت علوم پزشکی سمنان است