مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-05-09پزشكي

اصلاح شرایط بازنشستگی با سنوات 30 سال بدون در نظرگرفتن سن در مجلس رد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پایگاه خبری سازمان تامین اجتماعی نوشت: سن بازنشستگی همیشه از مسائل مهم سازمان های بیمه گر است زیرا پایداری این سازمان ها منوط به حفظ تعادل منابع و مصارف خود هستند.

- پیشنهادی در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مبنی بر اصلاح شرایط بازنشستگی با سنوات 30 سال سابقه پرداخت حق بیمه بدون در نظرگرفتن سن بیمه شدگان مطرح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، پایگاه خبری سازمان تامین اجتماعی نوشت: سن بازنشستگی همیشه از مسائل مهم سازمان های بیمه گر است زیرا پایداری این سازمان ها منوط به حفظ تعادل منابع و مصارف خود هستند.

با کوچکترین تغییرات آینده آنها دچار چالش می شود.

پیشنهادی در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مبنی بر اصلاح شرایط بازنشستگی با سنوات 30 سال سابقه پرداخت حق بیمه بدون در نظرگرفتن سن بیمه شدگان مطرح شد و بلافاصله تیم سازمان تامین اجتماعی و در راس آنها آقای سالاری در کمیسیون حاضر شدند و پس از بحث و تبادل نظر در مورد آن و ارائه نقطه نظرات کارشناسی و دفاع از منافع بیمه شدگان به ویژه توسط مدیرعامل محترم این سازمان کلیات طرح توسط کمیسیون مربوطه رد شد.

برای اطلاع از جزییات این طرح با محمد ابراهیم جواهری، معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی گفتگویی داشتیم : طرح این پیشنهاد از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح شرایط بازنشستگی با سنوات 30 سال بدون در نظرگرفتن سن در مجلس رد شد

اصلاح شرایط بازنشستگی با سنوات 30 سال بدون در نظرگرفتن سن در مجلس رد شد