مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 04:302021-05-09اقتصادي

تولید آبزیان آب های شور در خراسان رضوی با جدیت پیگیری می شود


مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با اشاره به تولید 11 هزار و 500 تن انواع ماهی های خوراکی طی سال گذشته گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر اکثر منابع آبی در کشور به سمت شور و یا لب شور شدن حرکت کرده اند تولید آبزیان آب های شور و لب شور .

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با اشاره به تولید 11 هزار و 500 تن انواع ماهی های خوراکی طی سال گذشته گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر اکثر منابع آبی در کشور به سمت شور و یا لب شور شدن حرکت کرده اند تولید آبزیان آب های شور و لب شور در استان از برنامه هایی است که در دستور کار قرار دارد.

این مساله مستلزم وجود بخش تحقیقات شیلاتی در مرکز تحقیقات استان است که در حال حاضر وجود ندارد.

ناصر شهرکی در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت تولید آبزیان در خراسان رضوی اظهار کرد: در سال گذشته در خراسان رضوی میزان تولید ماهیان خوراکی سردآبی و گرم آبی 11 هزار و 500 تن و همچنین تولید ماهی های زینتی 10 میلیون قطعه بوده است.

وی درباره افزایش تولید آبزیان در سال گذشته افزود: در سال 99 در خراسان رضوی تولید ماهی های زینتی47 درصد و تولید ماهی های گرم آبی 5 درصد افزایش داشته است، اما در زمینه ماهی های سردآبی در بعضی از شهرستان های استان به دلیل گرانی های قیمت نهاده ها ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید آبزیان آب های شور در خراسان رضوی با جدیت پیگیری می شود

تولید آبزیان آب های شور در خراسان رضوی با جدیت پیگیری می شود