مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-09اقتصادي

کمبود مرغ در بازار /مرغداری گچساران جوابگوی مصرف نیاز شهرستان نیستند


شهرستان گچساران به طور میانگین روزانه به 10تن مرغ گرم نیاز دارد که در حال حاضر 4 الی پنج تن مرغ گرم به نرخ دولتی در بازار گچساران توزیع می شود.

- لیلا عطا زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران  اظهار کرد:  در این چند روز اخیر شهرستان گچساران با کمبود مرغ گرم مواجه شده است.

وی با بیان اینکه  مقرر شده بود که استان معین فارس  کمبود مرغ استان را تامین کند، افزود: مرغداری های استان تنها 60درصد مرغ استان را تامین می کنند و مابقی نیاز استان از استان فارس به عنوان معین تأمین کالااستان تامین می شود.

مدیرجهاد کشاورزی گچساران در ادامه عنوان کرد: شهرستان گچساران به طور میانگین روزانه به 10تن مرغ گرم نیاز دارد  که در حال حاضر 4 الی پنج تن مرغ گرم به نرخ دولتی در بازار گچساران توزیع می شود.

عطازاده تصریح کرد: امروز مرغ گرم شهرستان به نرخ آزاد تامین شده و در 2 روز آینده مرغ تولید شده در واحدهای مرغداری گچساران کشتار و وارد چرخه توزیع می شود.

وی ابراز کرد: 29 واحد تولیدی مرغ با ظرفیت580 هزار قطعه جوجه ریزی در شهرستان گچساران وجود دارد که  10واحد مرغداری شهرستان گچساران بنا به دلایل مختلف از جمله نبود نقدینگی و بدهکاری به بانک ها غیرفعال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود مرغ در بازار /مرغداری گچساران جوابگوی مصرف نیاز شهرستان نیستند

کمبود مرغ در بازار /مرغداری گچساران جوابگوی مصرف نیاز شهرستان نیستند