مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-09اجتماعي

ورود و خروج به همه شهرها از 21 تا 25 اردیبهشت ممنوع است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ رسول ابراهیمی در مورد تمهیدات لازم برای پیشگیری از شیوع کرونا و ممنوعیت از سفرهای مردم در تعطیلات پیش رو (عید سعید فطر) افزود: - جانشین معاون عملیات ترافیک راهور نیروی انتظامی گفت: از ساعت 12 روزهای 21 تا 25 اردیبهشت ماه ورود و خروج خودروها به همه شهرها اعم از قرمز، نارنجی و زرد ممنوع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، سرهنگ رسول ابراهیمی در مورد تمهیدات لازم برای پیشگیری از شیوع کرونا و ممنوعیت از سفرهای مردم در تعطیلات پیش رو (عید سعید فطر) افزود: پلیس با توجه به پیش بینی های دیده شده در تعطیلات پیش رو و امکان سفر مردم به شهرها بویژه شهرهای مسافرپذیر و شمالی کشور با توجه به وضعیت کرونا، به کمیته امنیتی وزارت کشور پیشنهاد داد که از روز سه شنبه 21 اردیبهشت ماه از تردد مردم در شهرهای مختلف با همکاری و مشارکت همه دستگاه ها جلوگیری شود.

وی ادامه داد: پیشنهاد پلیس در کمیته امنیتی وزارت کشور پذیرفته شد و رییس جمهوری دستور داد تا تعطیلات پیش رو کنترل ترددها تشدید و خودروها حتما عودت داده شود.

سرهنگ ابراهیمی اضافه کرد: حتما با رانندگانی که نسبت به این محدودیت ها بی توجهی کنند برخورد شده و ضمن تذکر لسانی در صورت بی توجهی خودرو عودت داده و اعمال جریمه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود و خروج به همه شهرها از 21 تا 25 اردیبهشت ممنوع است

ورود و خروج به همه شهرها از 21 تا 25 اردیبهشت ممنوع است