مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 04:102021-05-09اقتصادي

کمک یک میلیارد و 253 میلیون تومانی کمیته امداد به خانوار پر نوزاد یزدی


مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: سال گذشته در راستای اجرای سیاست های جمعیتی ابلاغی مقام معظم رهبری در امر رسیدگی به خانواده های پر نوزاد، کمیته امداد استان یزد یک میلیارد و 253 میلیون تومان در بخش های مختلف به صورت وام و بلاعوض به این خانواده ها کمک کرد.

- ایسنا/یزد مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: سال گذشته در راستای اجرای سیاست های جمعیتی ابلاغی مقام معظم رهبری در امر رسیدگی به خانواده های پر نوزاد، کمیته امداد استان یزد یک میلیارد و 253 میلیون تومان در بخش های مختلف به صورت وام و بلاعوض به این خانواده ها کمک کرد.

محمد شجاعان در این باره افزود: پس از انجام تحقیقات میدانی و دریافت استعلام از سازمان های مرتبط 15 خانواده پر نوزاد در سطح استان شناسایی و از خدمات کمیته امداد بهره مند شدند، این خدمات همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: حمایت از این خانواده ها در قالب پرداخت کمک معیشت از محل هدفمندی یارانه ها به صورت ماهیانه نسبت به بعد خانوار انجام می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان اضافه کرد: سال گذشته علاوه بر کمک از محل هدفمندی یارانه ها 140 میلیون تومان به عنوان کمک معیشت به 12 خانوار پر نوزاد پرداخت شد، در همین مدت 630 میلیون تومان برای خرید و تکمیل منزل 10 خانواده به صورت بلاعوض کمک شد، همچنین 13 میلیون تومان به عنوان هزینه شیر خش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک یک میلیارد و 253 میلیون تومانی کمیته امداد به خانوار پر نوزاد یزدی

کمک یک میلیارد و 253 میلیون تومانی کمیته امداد به خانوار پر نوزاد یزدی