مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-05-09پزشكي

کتاب خوان ها عمر طولانی تری دارند


مطالعه کتاب می تواند به محافظت از مغز، کاهش استرس، بهبود خواب، پیشگیری از زوال عقل، درمان سکته های قلبی و مغزی، پیشگیری از چاقی، بهبود سیستم تنفسی و قلبی عروقی، - ایسنا/اصفهان مطالعه کتاب می تواند به محافظت از مغز، کاهش استرس، بهبود خواب، پیشگیری از زوال عقل، درمان سکته های قلبی و مغزی، پیشگیری از چاقی، بهبود سیستم تنفسی و قلبی عروقی، افزایش تمرکز و توانایی تصمیم گیری و حل مشکلات کمک کند.

بخشی از نتایج پایان نامه زاهد رضایی، دانشجوی دکتری تخصصی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران نشان داد هرچه افراد کتاب های بیشتری مطالعه کنند سلامت روان بهتری خواهند داشت.

زاهد رضایی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه سلامت پدیده پیچیده ای است که از جنبه های متفاوت قابل بررسی است، اظهار کرد: سلامت تحت تاثیر عوامل متعدد و متنوعی قرار دارد، به طوری که 75 درصد سلامت تحت تاثیر تعیین کننده غیرپزشکی سلامت از جمله سطح سواد و تحصیلات، شغل، میزان درآمد و طبقه اجتماعی قرار دارد.

بنابراین برای حفظ و ارتقای سلامت لازم است به عوامل تعیین کننده غیرپزشکی سلامت توجه ویژه ای شود، زیرا این تعیین کننده ها نقش مهم و تاثیرگذاری در چگونگی رفتار و پیامدهای سلامتی افراد ایفا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب خوان ها عمر طولانی تری دارند

کتاب خوان ها عمر طولانی تری دارند