مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-05-09بين الملل

سه تیراندازی جداگانه در آمریکا 4 کشته و 6 زخمی برجای گذاشت


رسانه های آمریکایی از وقوع دو حادثه تیراندازی جداگانه در میدان «تایمز» ایالت نیویورک و جنوب ایالت «فلوریدا» و زخمی شدن دست کم 6 نفر خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه سناریوهای تیراندازی در سراسر آمریکا به دلیل آزاد بودن حمل سلاح در این کشور، روز گذشته در سه حادثه تیراندازی در میدان تایمز نیویورک، فروشگاهی زنجیره ای در فلوریدا و محله ای در نزدیکی بالتیمور ایالت مریلند تعدادی زخمی و چهار نفر نیز کشته شدند.

شبکه تلویزیونی ان بی سی گزارش کرد، دست کم سه نفر شب گذشته (شنبه) به وقت محلی در حادثه تیراندازی در میدان تایمز نیویورک زخمی شدند.

طبق گزارش نیروهای امنیتی نیویورک، دو زن و یک کودک بر اثر ضربات گلوله زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

درموت شیا رییس پلیس منطقه نیویورک در جمع خبرنگاران تصریح کرد که زخمی های حادثه، عابران پیاده بوده و نقشی در نزاع اولیه که منجر به حادثه تیراندازی شده، نداشته اند.

حادثه تیراندازی در میدان تایمز نیویورک در حدود ساعت 17:00 به وقت شرقی روز گذشته (شنبه) (01:30 بامداد یکشنبه به وقت تهران) به وقوع پیوسته است و یک زن 23 ساله از رودآیلند که برای اولین بار به نیویورک سفر کرده بود، یک زن 43 ساله از نیوجرسی و یک دختر چهارساله از بروکلین مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و زخمی شدند که گزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه تیراندازی جداگانه در آمریکا 4 کشته و 6 زخمی برجای گذاشت

سه تیراندازی جداگانه در آمریکا 4 کشته و 6 زخمی برجای گذاشت