مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 03:552021-05-09اقتصادي

احتمال بازگشت خارجی ها به آزادراه تهران - شمال


شمال در منطقه دو پیشرفت فیزیکی مناسبی داشته و به نظر می رسد طی ماه های پیش رو افتتاح شود، احتمال بازگشت سرمایه گذاران خارجی به ویژه از کشورهای چین و کره برای ساخت منطقه سوم این آزادراه وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، آزادراه تهران-شمال پروژه بیست و چندساله ای که در قالب چهار منطقه تعریف شده است و می تواند گره ترافیکی سنتی و قدیمی جاده چالوس را باز کند وارد فازهای جدیدی شده است چرا که در سال های گذشته فاز چهار و پس از فاز اول آن افتتاح شد و طی سال گذشته فاز دوم آن نیز قرار شد به صورت یکطرفه و توامان با جاده چالوس مورد بهره برداری قرار گیرد.

البته مشکلاتی از جمله افزایش هزینه ساخت سر راه فاز دوم آزادراه تهران-شمال قرار گرفت برای تکمیل شدن فاز دوم هم دولت باید در سال جاری و سال های فکری کند.

البته پس از این مرحله نوبت به تکمیل آزادراه و ساخت فاز سوم آن به طول 47 کیلومتر می رسد که برای این فاز نیاز به سرمایه گذاری هنگفتی است که از سرمایه گذاران داخلی چنین حجمی سرمایه گذاری بر نمی آید و تاکنون نیز کسی برای آن پا پیش نگذاشته است.

بر اساس اطلاعات به دست آمده خبرنگار ایسنا، در پی پیشرفت مذاکرات وین و در صورت برداشته شدن موانع و تحریم های بانکی کشورهای خارجی متعددی مایل به سرمایه گذاری هستند و طی سال های گذشته حتی نقشه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بازگشت خارجی ها به آزادراه تهران - شمال

احتمال بازگشت خارجی ها به آزادراه تهران - شمال