مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 03:452021-05-09اقتصادي

فعالیت دومین کاروان سلامت جمعیت هلال احمر در مناطق محروم خاش


دومین کاروان سلامت این جمعیت در ماه مبارک رمضان در نخستین روز از هفته هلال احمر به مناطق محروم بخش مرکزی شهرستان خاش از جمله روستاهای کپرنشین و عشایری کم برخوردار برای ارائه خدمات پزشکی ، - جلال هاشمزهی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خاش اظهار داشت:  دومین کاروان سلامت این جمعیت در ماه مبارک رمضان در نخستین روز از هفته هلال احمر به مناطق محروم بخش مرکزی شهرستان خاش از جمله روستاهای کپرنشین و عشایری کم برخوردار برای ارائه خدمات پزشکی ،بهداشتی،و معیشتی اعزام شده است.

وی افزود: کاروان سلامت هلال احمر با همکاری و مشارکت تیپ مستقل  288زرهی شهید سرتیپ سلیمان هاشم زهی با هدف ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در روستاهای مختلف، کمک به بهبود سطح سلامت و امورات اجتماعی و اعتلای فرهنگ داوطلب محوری در بین مردم روستاهای محروم و کپر نشین جهت ارائه خدمات حاضر می شود.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان خاش تصریح کرد: در این طرح یک پزشک متخصص،2 پرستار ،2 نسخه پیچ و 10 نیروی داوطلب به صورت کاملا رایگان با رعایت کامل دستور العمل های بهداشتی به ارائه خدمات می پردازند.

جلال هاشمزهی خاطر نشان کرد: در این طرح 112 نفر از ساکنان روستاها ویزیت و معاینه شدند و 100 قلم دارو ،50 بسته بهداشتی ، 50 بسته سبد غذایی، 10جلد کتابچه و بروشور آموزشی،  50 جفت کفش و ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت دومین کاروان سلامت جمعیت هلال احمر در مناطق محروم خاش

فعالیت دومین کاروان سلامت جمعیت هلال احمر در مناطق محروم خاش