مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 03:452021-05-09سياسي

صادق خان بار دیگر شهردار لندن شد


همانطور که انتظار می رفت صادق خان بار دیگر به عنوان شهردار لندن انتخاب شد که این مایه مسرت حزب اپوزیسیون کارگر است که از یکسری نتایج ناامید کننده در سایر انتخابات محلی آسیب دیده بود.

- همانطور که انتظار می رفت "صادق خان" بار دیگر به عنوان شهردار لندن انتخاب شد که این مایه مسرت حزب اپوزیسیون کارگر است که از یکسری نتایج ناامید کننده در سایر انتخابات محلی آسیب دیده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، صادق خان که نخستین مسلمانی است که شهرداری یک پایتخت بزرگ غربی را در انتخابات 2016 و برای اولین به دست گرفت، بار دیگر در همین سمت انتخاب شد و توانست رقیب اصلیش یعنی شان بیلی ، کاندیدای حزب محافظه کار بوریس جانسون، نخست وزیر را از میدان به در کند.

صادق خان مسلمان موفق شد با نتیجه 55.

2 در مقابل 44.

8 در این رقابت و همانطور که انتظارش می رفت، پیروز شود اگرچه باید به این نکته هم اشاره کرد که فاصله اش با رقیب کمتر از پنج سال قبل است.

صادق خان که کارزار انتخاباتی اش را بر روی اشتغال زایی و تقویت اقتصاد گردشگری در لندن معطوف کرده، گفت: عمیقا بابت اعتماد مردم لندن که باعث شد تا من بار دیگر بتوانم شهردار این شهر بمانم، خوشوقتم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادق خان بار دیگر شهردار لندن شد

صادق خان بار دیگر شهردار لندن شد