مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 03:402021-05-09اقتصادي

داستان ادامه دار سرقت درهای منهول های فاضلاب در اهواز


معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب اهواز از تداوم سرقت درهای منهول های شبکه فاضلاب اهواز و تبدیل شدن به یک معضل جدی خبر داد.

- با اشاره به اینکه در یک هفته گذشته در بیشتر مناطق کلانشهر اهواز درهای منهول های شبکه فاضلاب در خیابان ها سرقت شده اند، بیان کرد: 700 فقره سرقت در منهول در منطقه شرق اهواز داشتیم که درهای جایگزین شده بلافاصله بعد از نصب دوباره مورد سرقت قرار گرفتند.

موسوی افزود: هزینه خرید هر در منهول بین 850 هزار تا یک میلیون تومان است که آب و فاضلاب هزینه هنگفتی برای جایگزینی درهای سرقتی متحمل می شود.

وی با بیان اینکه درهای منهول باید از چدنی با وزن 75 کیلوگرم باشند که 40 تن بار را تحمل کنند، گفت: با توجه به سرقت های مدام درهای بتنی و کامپوزیتی غیر قابل بازیافت در اهواز نصب شد که متأسفانه این درها نیز سرقت شده اند.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب اهواز با اشاره به اینکه سرقت درهای منهول باعث انسداد شبکه فاضلاب و پس زدگی آن می شود، گفت: لازم است که دستگاه قضا و نیروهای پلیس برای حل این مسئله با جدیت بیشتری وارد عمل شوند.

موسوی با اشاره به اینکه تاکنون تعدادی سارق در منهول نیز دستگیر شده اند، افزود: سارقان در اکثر مناطق اهواز در ساعات اولیه صبح اقدام به سرقت درهای منهول می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان ادامه دار سرقت درهای منهول های فاضلاب در اهواز

داستان ادامه دار سرقت درهای منهول های فاضلاب در اهواز