مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 03:402021-05-09اقتصادي

277 خانواده همدانی در انتظار فرزندخواندگی


معاونت امور اجتماعی بهزیستی استان همدان با بیان اینکه 277 متقاضی در این استان در انتظار فرزندخواندگی هستند گفت: 30 کودک در سال گذشته به خانواده های متقاضی فرزندخواندگی سپرده شدند.

زهره بختیاری روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه در سال گذشته 38 درخواست فرزند خواندگی در همدان ثبت شده است اظهار داشت: سامانه ملی فرزند خواندگی به منظور تسهیل روند کار، یکسان سازی و شفافیت کار، تسریع در فرایند واگذاری، آگاهی بخشی به متقاضیان و حذف موارد سفارشی راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: نوزادان دختر تا 2 سالگی تقاضای بیشتری برای فرزندخواندگی دارند و هرچه سن فرزندان بالاتر می رود احتمال فرزندخواندگی برای آنها کمتر می شود.

بختیاری افزود: فرزندان تحت سرپرستی بهزیستی تا 16 سالگی می توانند به خانواده های متقاضی واگذار شوند و همواره تعداد متقاضیان از فرزندان بیشتر است.

معاونت امور اجتماعی اداره کل بهزیستی همدان با اشاره به شرایط فرزند خواندگی بیان کرد: بررسی صلاحیت متقاضیان طبق دستورالعمل تخصصی دفتر کودکان ونوجوانان بهزیستی، وضعیت اقتصادی اجتماعی مناسب و دارای مسکن و شغل مناسب ، دادن تعهد مالی واخلاقی در خصوص تامین آتیه فرزند، حداقل سن 30 سال یکی از والدین و داشتن تابعیت از جمله این شرایط است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

277 خانواده همدانی در انتظار فرزندخواندگی

277 خانواده همدانی در انتظار فرزندخواندگی