مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 03:352021-05-09سياسي

عذرخواهی «ظریف» کافی نیست/ دستگاه های امنیتی و مجلس ورود می کنند


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: «ظریف» باید بیشتر از یک عذرخواهی پاسخگوی اظهارات خود باشد و لازم است دستگاه های امنیتی و نظارتی، - خبرنگار مهر ، با تاکید بر ضرورت برخورد با ظریف و عاملان انتشار فایل صوتی وی، گفت: ما نمی توانیم منافع ملی را در صحبت های خود نادیده گرفته و مطالب دشمن شادکن به زبان بیاوریم و سپس با یک عذرخواهی کار را تمام کنیم.

وی بیان کرد: اظهارات وزیر امور خارجه سزاوار برخوردهای جدی تر و قاطع تری است چرا که نمی توان با منافع ملت ایران و مردم مسلمان منطقه این گونه بازی کرد و سپس با یک عذرخواهی موضوع را تمام شده دانست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ظریف باید پاسخگوی اظهارات خود بیشتر از یک عذرخواهی باشد، تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی هم حتما به این موضوع ورود می کند، پیگیری های لازم را انجام می دهد و به وظایف نظارتی خود عمل می کند.

عزیزی ادامه داد: پذیرفتنی نیست که مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران با اظهارات خود امنیت ملی کشور، مسائل منطقه و راهبردهای نظام اسلامی را مورد خدشه قرار دهند.

وی با اشاره به بخشی از اظهارات ظریف در عذرخواهی از مردم و خانواده شهید سلیمانی مبنی بر اینکه اگر می دانستم جمله ای از آن عرایض انتشار عمومی پیدا می کند، حتما همچون گذشته آن را بر زبان نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عذرخواهی «ظریف» کافی نیست/ دستگاه های امنیتی و مجلس ورود می کنند

عذرخواهی «ظریف» کافی نیست/ دستگاه های امنیتی و مجلس ورود می کنند