مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 03:352021-05-09ورزشي

استعدادهای برتر والیبال اردبیل شناسایی می شوند


با هدف کشف استعدادهای ناب در رشته والیبال نوجوانان و جوانان استان اردبیل نیز که مستعد حضور در این رشته هستند، شناسایی و ارزیابی می شوند.

- ایسنا/اردبیل با هدف کشف استعدادهای ناب در رشته والیبال نوجوانان و جوانان استان اردبیل نیز که مستعد حضور در این رشته هستند، شناسایی و ارزیابی می شوند.

با حضور تعدادی از مدرسان و مربیان با تجربه فدراسیون والیبال کشور، والیبالیست های نوجوان و جوان استان اردبیل زیر نظر قرار گرفتند تا از بین این نفرات استعدادهای ناب در رشته والیبال شناسایی و برای حضور در مسابقات جهانی و المپیک معرفی شوند.

به گفته مدرس فدراسیون والیبال این برنامه در همه استان ها با هدف کشف استعدادهای ناب در رشته والیبال انجام می شود تا در گروه سنی نوجوانان و جوانان نفرات برتر و مستعد شناسایی و معرفی شوند.

وکیلی اظهار کرد: با حضور در استان اردبیل سعی کردیم تا جوانان و نوجوانان مستعد را زیر نظر گرفته و از بین آنها تعدادی از آنها که مستعد حضور در تیم های ملی هستند، شناسایی کنیم تا این ورزشکاران خود را برای مسابقات 2024 پاریس آماده کنند.

وی تصریح کرد: این استعدادها زیر نظر مربیان داخلی و خارجی پرورش یافته و برای سال های آینده به عنوان ذخیره تیم ملی انتخاب خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعدادهای برتر والیبال اردبیل شناسایی می شوند

استعدادهای برتر والیبال اردبیل شناسایی می شوند