مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 03:202021-05-08پزشكي

واکسیناسیون دانشجویان مرتبط با بیماران کرونایی طی هفته های جاری


وزیر بهداشت با ارسال نامه ای به روسای دانشگاه های علوم پزشکی بر اولویت واکسیناسیون دانشجویان در ارتباط با بیماران مبتلا به کرونا ویروس در هفته های جاری تاکید کرد.

- وزیر بهداشت با ارسال نامه ای به روسای دانشگاه های علوم پزشکی بر اولویت واکسیناسیون دانشجویان در ارتباط با بیماران مبتلا به کرونا ویروس در هفته های جاری تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای به روسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور بر ضرورت انجام واکسیناسیون تمامی دانشجویان علوم پزشکی، پیراپزشکی، علوم آزمایشگاهی و علوم پایه که با بیماران تماس دارند، برعلیه کووید 19 طی هفته جاری تاکید کرد.

در متن نامه وزیر بهداشت آمده است: پیرو ابلاغ برنامه واکسیناسیون کادر بهداشتی درمانی کشور مقرر شد، دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی، انترن ها، دانشجویان بالینی شامل، رشته های پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی، پرستاری، مامایی و علوم آزمایشگاهی در ترم های بالا و همچنین، دستیاران و دانشجویان دکترا در فاز اول و کارشناسی ارشد در فاز دوم که در رشته هایی همچون ایمنی شناسی، ویروس شناسی، میکروب شناسی پزشکی، پاتولوژی، فیزیوترایی، داروسازی بیمارستانی و یا هر رشته علوم پایه ای که به نحوی با بیمار یا نمونه های آزمایشگاهی در تماس است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون دانشجویان مرتبط با بیماران کرونایی طی هفته های جاری

واکسیناسیون دانشجویان مرتبط با بیماران کرونایی طی هفته های جاری