مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 03:152021-05-08اقتصادي

تخلیه و بارگیری 86 هزار تن کالا در بندر تجاری فریدونکنار


فروردین ماه امسال 86 هزار و 500 تن انواع کالا در بندر تجاری فریدونکنار تخلیه و بارگیری شده است.

- ایمان شیوافر مدیر عامل بندر فریدونکنار در گفت وگو با خبرنگار فارس در اظهار کرد: ما توانستیم فروردین ماه امسال با دو پستاسکله در بندر فریدونکنار 86 هزار و 500 تن انواع کالا را تخلیه و بارگیری کنیم.

وی گفت: این مهم می تواند به عنوان یک رکورد ارزنده برای بخش خصوصی مطرح شود، اگر به بخش خصوصی اعتماد شود، اتفاقات مثبت و رکوردشکنی ها در خدمت و دستاوردها نمایان تر از همیشه خواهد بود.

شیوافر افزود: مکنده 350 تنی که توسط شرکت عصر متین شمال در بندر فریدونکنار مستقر و آغاز به کار کرده، در سال 2020 توسط شرکت ویگان بلیژیک ساخته شده و در جهان فقط سه دستگاه از آن تولید شده است.

مدیرعامل شرکت راهبران بندر فریدونکنار با اشاره به اینکه در ساخت ساختمان جدید اداره گمرک بندر فریدونکنار، شرکت راهبران با در نظر گرفتن افقی 20 ساله این ساختمان را با متراژ هزار و 500 متر مربع و هزینه 75 میلیارد ریالی احداث کرده است.

وی ادامه داد: در خصوص ساخت 12 سیلوی جدید غلات هم باید گفت که هم اکنون ظرفیت انبارش کالا برای هربار پروفایل کردن در بندر فریدونکنار 130 هزار تن است که این ظرفیت می تواندبه صورت سالانه تا یک میلیون تن هم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه و بارگیری 86 هزار تن کالا در بندر تجاری فریدونکنار

تخلیه و بارگیری 86 هزار تن کالا در بندر تجاری فریدونکنار