موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - همسان سازي حقوق بازنشستگان - مجلس شوراي اسلامي - سرمربي پرسپوليس - افزايش حقوق - عبدالرحيم خطيبي - مديريت آب - تمرينات يوونتوس - رياست فدراسيون فوتبال - تالاب قره قشلاق - تركيب استقلال مقابل الاهلي - زييس جمهور منتخب - حوزه صنعت و ساختمان - رقابت هاي جهاني كشتي - فدراسيون ورزش هاي دانشگاهي - دادستان امريكا - كيفيت آموزش عالي - گزارش به آكادمي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 03:102021-05-08بين الملل

پوتین به تماشای اقتدار نظامی روسیه می نشیند


انتظار می رود رییس جمهوری روسیه امروز (یکشنبه) از رژه سنتی پیروزی کشورش در جنگ جهانی دوم بازدید کند، نمایشی میهن پرستانه از قدرت نظامی مستحکم که امسال با افزایش تنش ها با غرب همزمان شده است.

- انتظار می رود رییس جمهوری روسیه امروز (یکشنبه) از رژه سنتی پیروزی کشورش در جنگ جهانی دوم بازدید کند، نمایشی میهن پرستانه از قدرت نظامی مستحکم که امسال با افزایش تنش ها با غرب همزمان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این رژه در میدان سرخ مسکو به مناسبت هفتاد و ششمین سالروز پیروزی اتحاد جماهیر شوروی بر آلمان نازی در جنگ جهانی دوم انتظار می رود با نمایش بیش از 12 هزار نیرو، بیش از 190 قطعه ادوات نظامی شامل سکوی پرتاب موشک بالستیک قاره پیما و اگر آب و هوا مناسب باشد، پرواز حدود 80 هواپیمای نظامی همراه باشد.

ولادیمیر پوتین که از 1999 در جایگاه رییس جمهور یا نخست وزیر در قدرت بوده است، به طور سنتی این نمایش را که قرار است ساعت هفت به وقت گرینویچ برگزار شود، به همراه کهنه سربازان جنگ شوروی تماشا می کند.

رژه امسال پیش از انتخابات پارلمانی سپتامبر برگزار می شود و در زمانی است که روابط مسکو با غرب بر سر مسائلی نظیر سرنوشت اوکراین و حبس الکسی ناوالنی، منتقد کرملین تیره شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین به تماشای اقتدار نظامی روسیه می نشیند

پوتین به تماشای اقتدار نظامی روسیه می نشیند