مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 03:052021-05-08پزشكي

قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 624نفر رسید


رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کووید19 استان به 624 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 5 بیمار جان خود را از دست داده اند.

- ، دکتر پرویز یزدان پناه افزود: هم اکنون 396 بیمار در بیمارستان های استان بستری می باشند که 175 نفر مبتلای قطعی و 24 نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 42097 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی اذعان داشت: از 490 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج که شامل تست های PCR حدود 49 درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های کهگیلویه، گچساران، بویراحمد و باشت و از 192 تست رپید تست 20 درصد مثبت و بیشترین آمار در شهرستان های کهگیلویه، گچساران و بهمیی بودند.

دکتر یزدانپناه با اشاره شروع روند نزولی بیماری و عبور از قله موج در استان، تصریح کرد: بزرگ ترین سهم در انتقال بیماری را تجمعات و دورهمی های کوچک خانوادگی داشته است بنابراین مردم باید همراهی لازم را داشته باشند تا این روند نزولی ادامه یافته و شاهد کاهش مرگ و میر در استان باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: از مردم شریف استان تقاضا می کنیم دورهمی، تجمعات و مراسمات خود را به حداقل رسانده، استفاده حداکثری از ماسک، رعای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 624نفر رسید

قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 624نفر رسید