مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 03:002021-05-08سياسي

لزوم تبیین و اشاعه فرهنگ دفاع مقدس در بین نسل جوان


معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان بر لزوم تبیین و اشاعه فرهنگ دفاع مقدس در بین نسل جوان تاکید کرد و گفت: باید هفته دفاع مقدس به خوبی گرامی داشته شود.

- ، خدابخش مرادی شامگاه شنبه در جلسه ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت در محل استانداری زنجان بر لزوم تبیین و اشاعه فرهنگ دفاع مقدس در بین نسل جوان استان زنجان تاکید کرد و گفت: باید هفته دفاع مقدس به خوبی گرامی داشته شود.

وی اظهار کرد: محور همه فعالیت های استان در خصوص تجلیل، تکریم و ترویج فرهنگ هشت سال دفاع مقدس و شهدای استان و برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان باید مورد تاکید قرار گرفته و به خوبی برگزار شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: باید هماهنگی لازم با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای چاپ کتاب انجام شود و ضروری است دستگاه های اجرایی و کمیته ها به تناسب ایام تبلیغات محیطی لازم را مد نظر قرار دهند.

مرادی نافچی بر لزوم ضرورت حضور اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به تناسب نامگذاری در شورای نامگذاری استان تاکید کرد و گفت: این اداره کل به عضویت این شورا در آید.

وی نقش اداره کل آموزش و پرورش را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان را مورد تاکید قرار داد و افزود: برنامه های دفاع مقدس باید در بستر فضای مجازی به خوبی برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تبیین و اشاعه فرهنگ دفاع مقدس در بین نسل جوان

لزوم تبیین و اشاعه فرهنگ دفاع مقدس در بین نسل جوان